A-
A+
SUUPOHJA Suupohjan liikelaitoskuntayhtymällä on ostopalvelusopimus kahden valtakunnallisen toimijan kanssa. Esperi Caren kanssa on Kauhajoella puitesopimus ja Attendon kanssa Teuvalla palvelusetelisopimus.
– Nämä eivät ole niin sitovia sopimuksia, LLKY:n johtaja Kari Nuuttila vertaa Kristiinankaupungissa julki tulleeseen Esperi Caren tapaukseen.
Ostopalvelu tarkoittaa sitä, että LLKY ostaa palvelut palveluntuottajalta. Palvelun on oltava sopimuksen mukaista ja valvontavastuu on LLKY:llä.
– On ollut muutamia tilanteita, joihin on liittynyt esimerkiksi kysymys henkilöstön riittävyydestä, Nuuttila sanoo ja lisää, että tieto tulee yleensä asiakkaan kautta.
Kuvio menee siten, että LLKY ottaa palveluntuottajaan yhteyttä ja ongelma pyritään ratkaisemaan aluksi neuvottelemalla.
– Jos jotakin jää tekemättä, seuraavaksi otetaan yhteys aluehallintovirastoon, mutta ensin neuvotellaan.
Nuuttilan mukaan epäkohtia tulee esille aina toisinaan, mutta tavallista se ei ole.
– Ei minun korvilleni asti ainakaan kovin usein kuulu. Tottakai meidän tehtäviin kuuluu valvoa, että kriteerit täyttyvät.
Katja Rinta-Nikkola
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
A-
A+
SUUPOHJA Suupohjan liikelaitoskuntayhtymällä on ostopalvelusopimus kahden valtakunnallisen toimijan kanssa. Esperi Caren kanssa on Kauhajoella puitesopimus ja Attendon kanssa Teuvalla palvelusetelisopimus.
– Nämä eivät ole niin sitovia sopimuksia, LLKY:n johtaja Kari Nuuttila vertaa Kristiinankaupungissa julki tulleeseen Esperi Caren tapaukseen.
Ostopalvelu tarkoittaa sitä, että LLKY ostaa palvelut palveluntuottajalta. Palvelun on oltava sopimuksen mukaista ja valvontavastuu on LLKY:llä.
– On ollut muutamia tilanteita, joihin on liittynyt esimerkiksi kysymys henkilöstön riittävyydestä, Nuuttila sanoo ja lisää, että tieto tulee yleensä asiakkaan kautta.
Kuvio menee siten, että LLKY ottaa palveluntuottajaan yhteyttä ja ongelma pyritään ratkaisemaan aluksi neuvottelemalla.
– Jos jotakin jää tekemättä, seuraavaksi otetaan yhteys aluehallintovirastoon, mutta ensin neuvotellaan.
Nuuttilan mukaan epäkohtia tulee esille aina toisinaan, mutta tavallista se ei ole.
– Ei minun korvilleni asti ainakaan kovin usein kuulu. Tottakai meidän tehtäviin kuuluu valvoa, että kriteerit täyttyvät.
Katja Rinta-Nikkola
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
A-
A+
SUUPOHJA Suupohjan liikelaitoskuntayhtymällä on ostopalvelusopimus kahden valtakunnallisen toimijan kanssa. Esperi Caren kanssa on Kauhajoella puitesopimus ja Attendon kanssa Teuvalla palvelusetelisopimus.
– Nämä eivät ole niin sitovia sopimuksia, LLKY:n johtaja Kari Nuuttila vertaa Kristiinankaupungissa julki tulleeseen Esperi Caren tapaukseen.
Ostopalvelu tarkoittaa sitä, että LLKY ostaa palvelut palveluntuottajalta. Palvelun on oltava sopimuksen mukaista ja valvontavastuu on LLKY:llä.
– On ollut muutamia tilanteita, joihin on liittynyt esimerkiksi kysymys henkilöstön riittävyydestä, Nuuttila sanoo ja lisää, että tieto tulee yleensä asiakkaan kautta.
Kuvio menee siten, että LLKY ottaa palveluntuottajaan yhteyttä ja ongelma pyritään ratkaisemaan aluksi neuvottelemalla.
– Jos jotakin jää tekemättä, seuraavaksi otetaan yhteys aluehallintovirastoon, mutta ensin neuvotellaan.
Nuuttilan mukaan epäkohtia tulee esille aina toisinaan, mutta tavallista se ei ole.
– Ei minun korvilleni asti ainakaan kovin usein kuulu. Tottakai meidän tehtäviin kuuluu valvoa, että kriteerit täyttyvät.
Katja Rinta-Nikkola
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide