Tejukan väki toivoo, että asiakkaat suosisivat asiointia puhelimitse tai sähköpostitse fyysisen käynnin sijaan. Rajoituksella vastataan koronatilanteeseen ja pyritään turvaamaan median toimivuus poikkeustilanteessakin.
Katja Rinta-Nikkola
TEUVA Tejukan konttorin oveen on ilmestynyt lappu, jossa asiakkaita kehotetaan ottamaan yhteyttä ensisijaisesti puhelimitse tai sähköpostilla. Tavoitteena on pyrkiä välttämään suoria asiakaskontakteja koronatilanteen takia.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
Tejukan väki toivoo, että asiakkaat suosisivat asiointia puhelimitse tai sähköpostitse fyysisen käynnin sijaan. Rajoituksella vastataan koronatilanteeseen ja pyritään turvaamaan median toimivuus poikkeustilanteessakin.
Katja Rinta-Nikkola
TEUVA Tejukan konttorin oveen on ilmestynyt lappu, jossa asiakkaita kehotetaan ottamaan yhteyttä ensisijaisesti puhelimitse tai sähköpostilla. Tavoitteena on pyrkiä välttämään suoria asiakaskontakteja koronatilanteen takia.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
Tejukan väki toivoo, että asiakkaat suosisivat asiointia puhelimitse tai sähköpostitse fyysisen käynnin sijaan. Rajoituksella vastataan koronatilanteeseen ja pyritään turvaamaan median toimivuus poikkeustilanteessakin.
Katja Rinta-Nikkola
TEUVA Tejukan konttorin oveen on ilmestynyt lappu, jossa asiakkaita kehotetaan ottamaan yhteyttä ensisijaisesti puhelimitse tai sähköpostilla. Tavoitteena on pyrkiä välttämään suoria asiakaskontakteja koronatilanteen takia.
Jos sinulla ei ole lukuoikeutta, tilaa se
TÄSTÄAjankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide