A-
A+
1.1.2019 yhdistimme LLKY vastaanottopalvelun neljä ei-kiireellisen hoidonvarauksen puhelinnumeroa yhdeksi puhelinnumeroksi. Aloite tuli LLKY-kuntien johdolta perustuen kansallisiin käytänteisiin.
Muutokseen valmistautuessa kävimme henkilökunnan kanssa yhdessä läpi palveluun ja ohjaukseen liittyviä asioita. Pyrimme siihen, että jokainen LLKY:n asiakas saa samanlaista puhelinpalvelua ja ohjausta riippumatta siitä, minkä kunnan alueelta soittaa ja että muistettavia numeroita asiakkaalla olisi mahdollisimman vähän.
Nyt asiakkaat saavat entistä paremmin yhteyden LLKY:n vastaanoton palveluihin. Puhelimeen vastataan edelleen kaikista neljästä vastaanottopalvelujen yksiköstä, Isojoki, Karijoki, Kauhajoki ja Teuva, kuten ennenkin.
Puhelinliikenne on sujunut pääsääntöisesti ilman ruuhkautumisia. Päivän aikana puhelimeen vastaa 12-16 hoitajaa isoimpien ruuhkahuippujen aikaan, joten jonon pituus ei kerro välttämättä, että vastaamiseen menee kauan. Puhelujen määrää ja vasteaikaa on seurattu päivittäin. Puhelimeen vastaajien määrää ei ole vähennetty eikä keskitetty, päinvastoin huomio on kiinnitetty juuri ruuhkahuippujen hoitoon, mikä on tässä yhden jonon taktiikassa selkeästi helpompi hoitaa. Kiireetön vastaanottopalvelu kunnissa siis jatkuu.
Puhelinjärjestelmässämme on mahdollisuus aina valita myös takaisinsoitto, jolloin me soitamme täältä soittajalle takaisin.
Mikäli asia ei ole kiireellinen, on asiakkaalla mahdollisuus ottaa yhteyttä myös sähköisesti vastaanottoon 7/24 ja jättää palvelupyyntö vastaanottopalveluihin LLKY:n nettisivujen kautta klinik.fi -palvelussa.
Kirsti Kähärä
LLKY terveyspalvelujohtaja,
Tuula Kallio
LLKY vastaanottopalvelut,
osastonhoitaja
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
A-
A+
1.1.2019 yhdistimme LLKY vastaanottopalvelun neljä ei-kiireellisen hoidonvarauksen puhelinnumeroa yhdeksi puhelinnumeroksi. Aloite tuli LLKY-kuntien johdolta perustuen kansallisiin käytänteisiin.
Muutokseen valmistautuessa kävimme henkilökunnan kanssa yhdessä läpi palveluun ja ohjaukseen liittyviä asioita. Pyrimme siihen, että jokainen LLKY:n asiakas saa samanlaista puhelinpalvelua ja ohjausta riippumatta siitä, minkä kunnan alueelta soittaa ja että muistettavia numeroita asiakkaalla olisi mahdollisimman vähän.
Nyt asiakkaat saavat entistä paremmin yhteyden LLKY:n vastaanoton palveluihin. Puhelimeen vastataan edelleen kaikista neljästä vastaanottopalvelujen yksiköstä, Isojoki, Karijoki, Kauhajoki ja Teuva, kuten ennenkin.
Puhelinliikenne on sujunut pääsääntöisesti ilman ruuhkautumisia. Päivän aikana puhelimeen vastaa 12-16 hoitajaa isoimpien ruuhkahuippujen aikaan, joten jonon pituus ei kerro välttämättä, että vastaamiseen menee kauan. Puhelujen määrää ja vasteaikaa on seurattu päivittäin. Puhelimeen vastaajien määrää ei ole vähennetty eikä keskitetty, päinvastoin huomio on kiinnitetty juuri ruuhkahuippujen hoitoon, mikä on tässä yhden jonon taktiikassa selkeästi helpompi hoitaa. Kiireetön vastaanottopalvelu kunnissa siis jatkuu.
Puhelinjärjestelmässämme on mahdollisuus aina valita myös takaisinsoitto, jolloin me soitamme täältä soittajalle takaisin.
Mikäli asia ei ole kiireellinen, on asiakkaalla mahdollisuus ottaa yhteyttä myös sähköisesti vastaanottoon 7/24 ja jättää palvelupyyntö vastaanottopalveluihin LLKY:n nettisivujen kautta klinik.fi -palvelussa.
Kirsti Kähärä
LLKY terveyspalvelujohtaja,
Tuula Kallio
LLKY vastaanottopalvelut,
osastonhoitaja
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide
Kuvagalleria
A-
A+
1.1.2019 yhdistimme LLKY vastaanottopalvelun neljä ei-kiireellisen hoidonvarauksen puhelinnumeroa yhdeksi puhelinnumeroksi. Aloite tuli LLKY-kuntien johdolta perustuen kansallisiin käytänteisiin.
Muutokseen valmistautuessa kävimme henkilökunnan kanssa yhdessä läpi palveluun ja ohjaukseen liittyviä asioita. Pyrimme siihen, että jokainen LLKY:n asiakas saa samanlaista puhelinpalvelua ja ohjausta riippumatta siitä, minkä kunnan alueelta soittaa ja että muistettavia numeroita asiakkaalla olisi mahdollisimman vähän.
Nyt asiakkaat saavat entistä paremmin yhteyden LLKY:n vastaanoton palveluihin. Puhelimeen vastataan edelleen kaikista neljästä vastaanottopalvelujen yksiköstä, Isojoki, Karijoki, Kauhajoki ja Teuva, kuten ennenkin.
Puhelinliikenne on sujunut pääsääntöisesti ilman ruuhkautumisia. Päivän aikana puhelimeen vastaa 12-16 hoitajaa isoimpien ruuhkahuippujen aikaan, joten jonon pituus ei kerro välttämättä, että vastaamiseen menee kauan. Puhelujen määrää ja vasteaikaa on seurattu päivittäin. Puhelimeen vastaajien määrää ei ole vähennetty eikä keskitetty, päinvastoin huomio on kiinnitetty juuri ruuhkahuippujen hoitoon, mikä on tässä yhden jonon taktiikassa selkeästi helpompi hoitaa. Kiireetön vastaanottopalvelu kunnissa siis jatkuu.
Puhelinjärjestelmässämme on mahdollisuus aina valita myös takaisinsoitto, jolloin me soitamme täältä soittajalle takaisin.
Mikäli asia ei ole kiireellinen, on asiakkaalla mahdollisuus ottaa yhteyttä myös sähköisesti vastaanottoon 7/24 ja jättää palvelupyyntö vastaanottopalveluihin LLKY:n nettisivujen kautta klinik.fi -palvelussa.
Kirsti Kähärä
LLKY terveyspalvelujohtaja,
Tuula Kallio
LLKY vastaanottopalvelut,
osastonhoitaja
Ajankohtaista
Kysely
luetuimmat
uusimmat
Mielipide